Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe verpakking van Village Farms

Na de onthulling van zijn nieuwe logo en nieuwe verpakkings- en merkconcepten eind 2011, trok Village Farms een jaar later de aandacht van de designwereld. De verpakking van Village Farms werd onlangs vermeld op de website The Dieline. The Dieline wijdt zich aan het promoten van het beste verpakkingsontwerp en heeft een lezerspubliek in vele landen.

Village Farms wordt op The Dieline onder anderen genoemd voor zijn nieuwe opstaande zakken en doosconcepten, die exclusief werden ontworpen door Edmundson Martin uit Boca Raton, Florida. Dit bedrijf wordt geleid door oprichters/designers David Edmundson en Russ Martin en heeft meer dan 19 jaar creatieve ervaring in het ontwerpen van merkidentiteiten en verpakkingsdesigns. De ontwerpers wonnen onlangs de designwedstrijd van PRINT magazine met de concepten die ze creëerden voor Village Farms. De verpakking voor Village Farms staat in het PRINT decembernummer, waarin Edmundson Martin is geselecteerd als winnaar voor het PRINT Regional Design Annual 2012.



De verpakkingsontwerpen van Village Farms zullen ook worden genoemd in het komende 'Wereldwijde Innovatierapport' gepubliceerd door GDR Creative Intelligence, een uniek kwartaalblad dat de laatste ontwikkelingen in de wereldwijde retail en horeca belicht.

Volgens Helen L. Aquino, marketingmanager voor Village Farms die tijdens het project nauw samenwerkte met Edmundson Martin: "We zijn zeker blij met de positieve reacties op de rebranding, die we kregen van onze consumenten, klanten en nu van de designwereld in het algemeen. Alles wijst erop dat dit project een succes was. Ons doel was een authentieke ervaring te creëren voor iedereen die in contact komt met ons merk en Edmundson Martin werkte onophoudelijk om dit doel te bereiken. We kunnen niet meer tevreden zijn dan dit."

David Edmundson zei: "Het vooruitdenken van het Village Farmsteam en zijn wil om verder te reiken dan de grenzen van de traditionele productbranding waren bevorderlijk in de succesvolle rebranding. Het was een genoegen om samen te werken met mensen die begrijpen wat voor verschil een strategisch ontwerp kan maken in het aanspreken van de consument en uiteindelijk in het verkopen van meer producten."

Voor meer informatie:
Helen L. Aquino
Village Farms International
Tel: +1 732 676 3003
Fax: +1 732 676 3031
www.villagefarms.com
Publicatiedatum: