Trailer Koos van Gaalen in nieuwe Witkamp-huisstijl

Koos van Gaalen is al sinds 1989 huisvervoerder van Witkamp (eerst als van den Akker, toen als Van Gaalen. Deze langdurige relaties is bekroond met een trailer in de nieuwe huisstijl van Witkamp. Zaterdag jl. werd door eigenaar Arco van Gaalen van Koos van Gaalen Transport  te Poeldijk persoonlijk de hand geschud aan de jongste generatie van Witkamp, Morris Peters en Noelle de Baan.

Nieuwe huisstijl
Tijdens een personeelsfeest op zaterdag 25 mei in Poeldijk presenteerde Witkamp de nieuwe huisstijl. Die maakt duidelijk dat het bedrijf zichtbaarder de toekomst wil ingaan, zegt sales manager Morris Peters. ‘We zijn altijd een bedrijf geweest dat zich wat bescheidener heeft opgesteld. Met de nieuwe huisstijl en de slogan ‘Fast. Fresh. Finest’ willen we duidelijk maken waar we voor staan. Actiever communiceren doen we bijvoorbeeld ook al op Instagram, waar we met veel succes nieuwe partijen onder de aandacht brengen.’ Ook de nieuwe website www.witkamp.nl is sinds vandaag live.



Al sinds 1936 is de naam Witkamp bekend in de daghandel in groenten en fruit. Het familiebedrijf is inmiddels toe aan de vijfde generatie. Van kruidenierswinkeltje in Poeldijk naar internationaal opererende importeur en exporteur van groenten en fruit: het is de historie van Witkamp in één zin. Tegenwoordig is het bedrijf op ABC Westland vooral thuis in de export naar landen in geheel Europa. Kernproducten zijn de Westlandse vruchtgroenten tomaat en komkommer, die veelal afkomstig zijn van telers en telersverenigingen die vast verbonden zijn aan het Poeldijkse bedrijf. Voor de importproducten werkt Witkamp nauw samen met vaste exporteurs.

Dagelijks wisselend assortiment
Als echte daghandelaar is Witkamp continu op zoek naar partijen met toegevoegde waarde voor afnemers zoals groothandelaren en supermarkten. Dat levert een dagelijks wisselend assortiment op, waarin ook aandacht is voor specials, exoten, kruiden en dergelijke. Voor de topkwaliteit in het assortiment kent Witkamp een aantal eigen labels om onderscheid te creëren in de markt: Victory, Class 1, Rembrandt, Joe en Jackpot.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven