Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Directe verlading en nieuwe presentatie

Staay-Van Rijn verbetert productaanbod in Cash & Carry

De Cash & Carry van Staay-Van Rijn op Freshpark Venlo heeft haar aanbod verder verbeterd. De Limburgse Staay vestiging profiteert nu van directe verlading zonder tussenkomst van de hoofdvestiging in Papendrecht. Bovendien wordt er nu meer product gepresenteerd in de 3.000 m2 grote Cash & Carry.

Kleurrijke en dagelijks wisselende presentaties zorgen voor beter zicht op het verse aanbod. Naast de directe verlading beschikt Staay-Van Rijn nu ook over aanvullende eigen importprogramma’s. Zo worden vanuit Venlo bijvoorbeeld zoete aardappelen geïmporteerd vanuit de VS. Deze en andere producten worden met zorg gepresenteerd in de Cash & Carry. Vanaf buiten is door de glazen gevel het brede aanbod al goed te zien.



De Cash & Carry van Staay onderscheidt zich al meer dan 15 jaar met haar assortiment van meer dan 600 groenten- en fruitsoorten. Sinds de nieuwbouw vorig jaar in gebruik is genomen, komt het assortiment echter pas goed tot zijn recht.

Het pand van Staay-Van Rijn is vormgegeven op basis van feedback van klanten. Zo is er o.a. gezorgd voor meer licht, meer ruimte, duidelijke (digitale) prijskaartjes en beperking van de wachttijd bij de kassa’s. Een coffee corner en een eigen verladingsruimte met eigen docks zijn ook specifiek voor de Cash & Carry ingericht. Deze maatregelen hebben hun uitwerking niet gemist. Het klantenbestand is gegroeid met meer klanten uit diverse branches. Bovendien lopen de gemiddelde bestedingen per klant gestaag op.


Met de start van het steenfruitseizoen en het aanbod van bekende merken als San Carlos, Primor, Menas, King Courgette en Copito in het aanbod, is de Staay-Van Rijn Cash & Carry klaar voor de zomer. De eigen merken als NERO, RijnStar, DULCE, Enjoy en Masia del Pino maken het aanbod bovendien herkenbaar als Staay Food Group.

Voor meer informatie:
René Bressers
Staay-Van Rijn
Rene.Bressers@staay-vanrijn.nl 
+31 (0)773 896 621

 

Publicatiedatum: