De maand mei staat voor Nature’s Pride en haar klanten in het teken van de mango. Met de campagne ‘It’s mango time’ laten zij de consument weten dat er het hele jaar door heerlijk zoete EAT ME mango’s beschikbaar zijn. Met de campagne richten zij zich op huishoudens met kinderen. Dit is volgens eigen studie de doelgroep met het grootste potentieel.
Middels divers POS-materiaal, een campagne sticker en winkeldemonstraties worden de consumenten verleid om meer mango´s te eten en de campagnepagina te bezoeken. Op de actiepagina staat uitgelegd hoe er het hele jaar door zoete EAT ME mango´s beschikbaar zijn en kunnen bezoekers een kinderfiets in een frisse mangokleur winnen. Ook vinden zij er toegankelijke mangorecepten en een kleurplaat voor de kinderen.
Tijdens de campagne periode levert Nature’s Pride met name Kent mango's uit Ivoorkust. De mango’s uit Ivoorkust kenmerken zich door hun mooie rode blos en bovenal het sappige vruchtvlees dat een goede brix heeft, heerlijk zacht van structuur en mooi van kleur is. Vanwege de klimatologische omstandigheden hebben de Kent mango’s uit Ivoorkust een minder strakke en iets dunnere schil in vergelijking met Kent mango’s uit andere landen. Hierdoor kunnen er richting de ‘neus’ van de mango plooitjes in de schil ontstaan. Daarnaast krijgen de Afrikaanse mango’s geen laagje wax, waardoor het fruit niet glanst.
Voor meer informatie
Nature's Pride
Honderdland 611
2676 LV Maasdijk
info@naturespride.nl
www.naturespride.eu