Abonneren

Vacatures

"Tweetende AGF'ers"

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

Constantijn Ninck Blok nieuwe directeur vers bij Albert Heijn

Albert Heijn benoemt een nieuw managementteam, waarmee de focus komt te liggen op specifieke groeigebieden, veranderende klantbehoeften en de ontwikkelingen in de foodretailmarkt.


Arnoud van Daalen, Marco van Grinsven, Nic Brassey, Marit van Egmond, Johan van der Zanden, Constantijn Ninck Blok, Rob Heesen, Philip Padberg, Hendrik Jan Roel, Henk van Harn. Niet op de foto: directeur winkels

Als brede omnichannel foodretailer is Albert Heijn actief met ruim 1.000 fysieke winkels in Nederland en België, inclusief de gemakswinkels van Albert Heijn to go. Daarnaast heeft de supermarktketen een succesvol e-commerce platform, veelgebruikte apps en food- en gezondheidsplatforms waaronder Allerhande. Het nieuwe managementteam stuurt deze activiteiten geïntegreerd aan, met extra aandacht voor groeigebieden zoals vers, digital, E-commerce en foodservice concepten. De lijnen binnen Albert Heijn worden korter. Dat maakt het bedrijf nog flexibeler en klantgerichter.

Marit van Egmond is sinds februari algemeen directeur van Albert Heijn. In haar eerste honderd dagen heeft ze intensieve gesprekken gevoerd met klanten door het hele land. Daarnaast sprak ze niet alleen met collega’s in winkels, distributiecentra en het hoofdkantoor, maar ook met franchisenemers, leveranciers, ondernemingsraad en belangenorganisaties. Deze gesprekken leverden belangrijke inzichten op en leidden mede tot deze stap.

Managementteam
Het nieuwe managementteam start vanaf 6 mei en staat onder leiding van Marit van Egmond.  

  • Nic Brassey, HR directeur (ad interim)
  • Arnoud van Daalen, directeur digitaal & klanten
  • Marco van Grinsven, directeur distributie & transport
  • Henk van Harn, directeur houdbaar & non-food
  • Rob Heesen, directeur foodservice & concepten
  • Constantijn Ninck Blok, directeur vers
  • Philip Padberg, directeur e-commerce
  • Hendrik Jan Roel, financieel directeur
  • Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie
  • [Aankondiging volgt snel], directeur winkels

Groeikansen
De manier waarop mensen in Nederland bezig zijn met eten en drinken is enorm in beweging, aldus Marit van Egmond. “De foodretailmarkt is daardoor flink aan het veranderen. Dat biedt veel groeikansen. Met deze stap gaan we als één Albert Heijn een volgende fase in van ons bedrijf. We zetten ons iedere dag maximaal in om klanten alle ingrediënten voor een beter leven te bieden voor iedereen. Ik kijk ernaar uit om dit met mijn nieuwe team te realiseren.”


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven