Nieuwe online campagne Power to the Pieper

Power to the Pieper is gestart met een nieuwe social media campagne. Er wordt in deze campagne samengewerkt met 4 online influencers: ‘Smulpaapje’, ‘Lekker eten met Linda’, ‘Made by Ellen’ en ‘De hippe vegetariër’. Deze influencers zijn zelf onderdeel van de doelgroep en zijn ‘Gemakskokers’ en ‘Kookboekkokers’. Ze schrijven dus recepten vanuit de doelgroep, voor de doelgroep.

De recepten van de influencers worden op de social media van Power to the Pieper geadverteerd en op het receptenplatform www.aardappels.nl geplaatst. En natuurlijk op de (social) media van de influencers zelf.

De kick off is een Spaans recept voor een aardappeltortilla. Er worden vanaf nu ook calorieën en bereidingstijd bij het recept vermeld. Verder komen er met regelmaat ‘Pieperlijstjes’ op de social media, zoals b.v. in april “10x Feestpiepers” met feestelijke piepergerechten.

Er volgen ook regelmatig ‘Stories’ op Instagram met een ‘Pieperweetje’, om de kennis over de pieper te vergroten. Daarin wordt gebruikt gemaakt van alle kennis die verzameld is op het Kennisplatform Aardappels.

Jaarlijks organiseert Power to the Pieper een PR event, vorig jaar was dat de “Piepershow” te Amsterdam. De campagne wordt uitgevoerd door bureau Food Cabinet.

De resultaten van de campagne worden uitgebreid gemeten, zowel op bereik, interactie en op  impact bij het publiek. Deze data  worden gedeeld met de financiers van de campagne, dat zijn de bedrijven die via de NAO deze campagne mogelijk maken.

Voor meer informatie:
Arend Zeelenberg
NAO
0654780755
zeelenberg@nao.nl
www.aardappels.nl
https://kennisplatform.aardappels.nl/ 


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven