Op 4 en 5 april werden klanten op de Rungis markt getrakteerd op een virtual reality tour langs de levenscyclus van de Blue Whale appel van het moment dat deze geplukt wordt in de boomgaarden van Moissac tot z'n aankomst in de supermarktschappen. Blue Whale organiseerde dit evenement om z'n 50e verjaardag te vieren.
Een Rungis klant ontdekt het Blue Whale universum
Tijdens het evenement bood het bedrijf aan 35 klanten een ontbijt aan. Dit werd geserveerd in een collectors item, een houten krat, en bevatte appelsap en appeltaart uit de eco-verantwoordelijke boomgaarden van Blue Whale met honing uit korven van Tarn-et-Garonne.
Bezoekers waren enthousiast. "Je wilt er appelen door eten," werd gezegd.
De bezoekers ontdekten veel nieuwe dingen. "Ik wist niet dat Blue Whale een Frans bedrijf was en dat het hier vlakbij was. Ik zal meer letten op appelen nu ik weet wat een werk het vergt." Een bezoeker zei ook dat hij niet wist dat appelbomen zo groot konden worden.
Volgens de organisatoren was het evenement succesvol. "Het was een echte kans om ons vak, onze passie en ons product te laten zien."
Voor meer informatie:
Blue Whale
dina@blue-whale.com
www.blue-whale.com