Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Tweede campagnejaar De Fruitigste van NFO van start

Van aardappelmeisjes naar appelmeisjes

In dit tweede campagnejaar van De Fruitigste gaat de NFO van start met een nieuw campagnebureau – “Dirk doet”- en een fris concept voor een serie van 6 à 7 filmpjes over de fruitteelt. Met een energieke en vrolijke vlog worden fruittelers en hun gewassen in beeld gebracht en maken Nederlanders op een laagdrempelige manier kennis met onze fruittelers en onze lekkere producten.



De Fruitigste meisjes Britt en Lynn (bekend van de 100 vlogs van De Aardappelmeisjes op deze site) starten in april met een filmpje over fruitbloesem en de bijen. In deze vlog tonen deze enthousiaste dames hoe gastvrij fruittelers zijn voor de bij, omdat bijen voor de fruitsector van onschatbare waarde zijn. Het filmpje wordt dit voorjaar als advertentie op social media ingezet, zodat er een gegarandeerd aantal kijkers kan worden behaald.
In het eerste campagnejaar bleek dat met deze manier van adverteren, het grootste bereik kon worden behaald tegen de laagste kosten.

De Fruitigste-campagne in 2019 bestaat niet alleen uit filmpjes, maar ook uit diverse andere acties, zoals de open zachtfruitdagen in juli, de landelijke fruitplukdagen in september en een ludieke publieksactie rondom de hardfruitoogst

Bron: NFO

Publicatiedatum: