Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Kruisbestuiving tussen Jumbo en La Place krijgt na 3 jaar vorm in kennis- en opleidingcentrum

La Place breidt uit in dagverse maaltijden en lage prijzen deals

Foodserviceformule La Place krijgt er vanaf april 200 nieuwe gerechten bij en vermarkt deze met de nieuwe merkbelofte ‘Zo smaakt versgemaakt’. De horecaketen, die in 2016 door Jumbo werd overgenomen, komt ook met verschillende ‘Dagverse Deals’ voor lage prijzen. Motor achter de innovaties is het nieuwe Jumbo Food College dat 26 maart feestelijk werd geopend. Het is een gezamenlijk kennis-, ontwikkel- en opleidingscentrum van Jumbo en La Place. Op die wijze kunnen Jumbo en La Place, alsmede het online receptenplatform Smulweb, meer profiteren van elkaars kennis en inzichten.

Tweehonderd nieuwe gerechten 
Frits van Eerd, CEO van Jumbo: “Afgelopen maanden hebben Jumbo en La Place in nauwe samenwerking ruim tweehonderd nieuwe, eigentijdse gerechten ontwikkeld. Veel plantaardige gerechten en eigen variaties op nieuwe voedingstrends, maar ook klassiekers uit het aanbod die we een smaakvollere en gezondere twist hebben gegeven. Al deze vernieuwingen gaan we stapsgewijs en afhankelijk van het seizoen per 1 april introduceren.” 

Dagverse Deals
Het gaat om gerechten voor elk moment van de dag en voor elke eetbehoefte van de klanten. Zo komt La Place onder meer met nieuwe salades, ontbijtproducten, soepen, gebak en ter plekke gebakken broodjes. Ook introduceert La Place een reeks ‘Dagverse Deals’ voor lage prijzen, bijvoorbeeld lunchdeals voor een broodje, salade of kop soep met een drankje voor € 6. 

Kruisbestuiving
Door samen op te trekken, verwachten Jumbo en La Place sneller innovatieve maaltijden en maaltijdoplossingen te kunnen ontwikkelen. In het Jumbo Food College staan ruim drieduizend trainingen voor de medewerkers van Jumbo en La Place op het programma. Daarbij is speciale aandacht voor gezonde voeding vanuit de ervaring die is opgedaan met de Jumbo Foodcoach app bij voetbalvereniging PSV en de wielrenners van Team Jumbo-Visma. Frits van Eerd: “We zien een groot potentieel in het toevoegen van steeds meer culinaire aspecten aan de winkelervaring. Daarbij valt te denken aan het vers bereiden van maaltijden van goede kwaliteit, zoals nu al gebeurt in de Jumbo Foodmarkten en in onze Jumbo City gemakwinkels.”
 

Publicatiedatum: