Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Samenwerking met Alexandra Rose Charity

HelloFresh zet missie om gezinnen meer AGF te laten eten voort

Dankzij deze nieuwe samenwerking zullen we de Rose Vouchers voor ons liefdadigheidsproject onder de aandacht van HelloFresh-klanten brengen. Met deze campagne geeft HelloFresh blijk van haar missie om de groentenconsumptie onder gezinnen te verhogen. Door het verhaal van 'Rose Voucher-moeder' Lamratu te delen, verspreidt  HelloFresh deze boodschap over het hele land. 

"Voor ik Rose Vouchers kreeg, wisten mijn zoontjes amper wat fruit was omdat ik het me niet kon veroorloven om groenten en fruit te kopen," vertelt Lamratu. Zij heeft de gezondheid van haar kinderen flink vooruit zien gaan. Ze leden aan bronchitis en waren lusteloos, wat deels te wijten was aan het feit dat Lamratu geen geld had om groenten en fruit te voor ze te kopen. 

André Dupin van HelloFresh: "We zijn blij dat we de Alexandra Rose Charity kunnen steunen. Het gebruik van de beste verse ingrediënten staat centraal bij de recepten die we samenstellen en we willen er zeker van zijn dat alle gezinnen meer verse groenten en fruit aan de maaltijden toevoegen en iedere dag helpt Alexandra Rose aan de verwezenlijking van dit doel."

Jonathan Pauling van de Alexandra Rose Charity: "We zijn HelloFresh dankbaar dat zij het werk van ons goede doel steunt. 23% van de ouders in het Verenigd Koninkrijk heeft moeite om hun gezin te voeden. Bij ARC willen we gezinnen met lage inkomens, die worstelen om verse groenten en fruit voor hun kinderen te kopen, de helpende hand bieden. Door samen te werken met HelloFresh, kunnen we duizenden mensen informeren over ons werk en hen vragen ons te steunen door vouchers te doneren, zodat we nog meer gezinnen kunnen helpen."

De campagne loopt van 23 tot 29 maart 2019.

Publicatiedatum: