Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

BFV sleept Comma Award voor de beste social media campagne binnen

Afgelopen donderdag heeft de Belgische Fruitveiling de Comma Award voor de beste social media campagne gewonnen. Het ging daarbij om de social media campagne voor de Belgica-appels #Belgicalove. 

Betty Slingers (BFV Marketing) en Aline Ghijs (Idearté) mochten de award in ontvangst nemen.

De campagne speelde in op de ''blozende wangen'' en de smaak van de appel. De communicatiestrategie was dan ook snel beslist: de Belgica gaat op verleidingstour door België.

De uitreiking gebeurde tijdens Communiquoi, het congres van de Limburgse marketing- en communicatieprofessionals, georganiseerd door VOKA Limburg en Hogeschool PXL. De laureaten die een Comma Award in de wacht sleepten zijn: APK Group (persprijs), Shoppen in Genk (beste advertentie), Mobile Vikings (tv-spot van het jaar) en Belgische Fruitveiling (beste social media campagne).

Voor meer informatie:
Belgische Fruitveiling
Montenakenweg 82
3800 Sint-Truiden - België
+32 11 69 34 11
info@bfv.be 
www.bfv.be 

 

 

Publicatiedatum: