Afgelopen donderdag heeft de Belgische Fruitveiling de Comma Award voor de beste social media campagne gewonnen. Het ging daarbij om de social media campagne voor de Belgica-appels #Belgicalove.
Betty Slingers (BFV Marketing) en Aline Ghijs (Idearté) mochten de award in ontvangst nemen.
De campagne speelde in op de ''blozende wangen'' en de smaak van de appel. De communicatiestrategie was dan ook snel beslist: de Belgica gaat op verleidingstour door België.
De uitreiking gebeurde tijdens Communiquoi, het congres van de Limburgse marketing- en communicatieprofessionals, georganiseerd door VOKA Limburg en Hogeschool PXL. De laureaten die een Comma Award in de wacht sleepten zijn: APK Group (persprijs), Shoppen in Genk (beste advertentie), Mobile Vikings (tv-spot van het jaar) en Belgische Fruitveiling (beste social media campagne).
Voor meer informatie:
Belgische Fruitveiling
Montenakenweg 82
3800 Sint-Truiden - België
+32 11 69 34 11
info@bfv.be
www.bfv.be