Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Millennials bereiken en merkloyaliteit versterken met bewegende groentebeelden

In contact komen met millennials om betrokkenheid te creëren en merkbekendheid op te bouwen met behulp van geanimeerde beelden, wordt steeds succesvoller, aldus D'Arrigo California. Volgens het bedrijf is het soms gemakkelijker om een emotionele en visuele band op te bouwen met consumenten met een ​​leuke Graphic Interchange Format (GIF)-afbeelding dan met content. Het bedrijf verwees naar een onderzoek dat suggereert dat het op social media beter is om met GIF-afbeeldingen voor te lichten en in contact te komen met gerichte doelgroepen dan met woorden. Ze maken gebruik van dit concept met zes nieuwe Andy Boy GIF-stickers.

De nieuwe GIF-afbeeldingen verbinden het merk Andy Boy aan hun specialiteiten met als doel om kennis te verspreiden over hun jaarrond geoogste gewassen, stelt Claudia Pizarro-Villalobos, Marketing en Culinair Directeur. Ze zei dat GIF posts op sociale media interessanter maken, de betrokkenheid vergroten, voor emotioneel contact zorgen en een loyale aanhang helpen opbouwen. "Vaak weten consumenten niet dat D'Arrigo Californië de teler, verpakker en verlader is achter het label Andy Boy. De GIF helpen hen die cruciale connectie te leggen", zei Pizarro-Villalobos.

Ze voegde eraan toe dat het aanbieden van GIF-afbeedlingen voor consumenten om te delen op social media een effectieve manier is om merkloyaliteit en biologische bewustwording te creëren. "Millennials houden van GIF omdat ze emoties en reacties overbrengen die moeilijker te beschrijven zijn met woorden. D'Arrigo Californië blijft relevant voor het altijd veranderende landschap van social media en zal de snel groeiende marketingtools blijven inzetten om verbonden, fris en relevant te blijven voor de consument."

Voor meer informatie:
Claudia Pizarro-Villalobos
D’Arrigo California
Ph: +1 (831) 455-4315
cvillalobos@darrigo.com
www.andyboy.com

Publicatiedatum: