Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Sapros presenteert nieuwe SalatCups

"Kant en klaar snack voor alle To Go-schappen"

Het Duitse Sapros, gevestigd in Ilsfeld, heeft onlangs een nieuwe productlijn voor de To Go-sector gelanceerd. Onder het label SalatCup brengt de gastrolleverancier slamixen voor tussendoor in vier verschillende variaties op de markt. De uitbreiding van het convenience-assortiment gaat samen met de stijgende vraag naar gezonde snacks in bijpassende eenheden en verpakkingen, meldt het bedrijf.


De SalatCups zijn in vier verschillende variaties verkrijgbaar

Verpakkingen
De SalatCups worden vooralsnog in vier verschillende smaken geleverd: Chicken To Go, Chef To Go, Veggie To Go en Thuna To Go. Basisingrediënten van ieder afzonderlijk slamix zijn verse andijvie en radicchio, fijne witte kool, gekookte maïs, komkommer, cocktailtomaten, rode paprikablokjes en geraspte wortel. De SalatCups worden gecompleteerd met een bijpassende yoghurtdressing (80 ml). Passend bij de conveniencetrend worden de salades in kleinere eenheden (245 g) aangeboden, waardoor ze goed als snack geschikt zijn.

De salades worden dagelijks bereid in de fabriek van Sapros in Ilsfeld. Verdere voordelen van de productlijn zijn de lange minimale houdbaarheidsdatum voor een optimale planning en het opvallende, hoogwaardige verpakkingsdesign, dat van een banderol uit gerecycled papier wordt voorzien, vertelt marketingleider Björn Berger. ”Door het grotere oppervlak dat de banderol ons biedt hebben we de mogelijkheid voor meer informatie. Bovendien vergroten we zo de naamsbekendheid bij de klanten. In het kader daarvan denken we dat SalatCups in alle To Go-schappen geplaatst kunnen worden. Want een verse, gezonde, met de hand geproduceerde snack is voor alle aanbieders in het convenience-segment aantrekkelijk en lucratief.“


Een blik op het verdere convenience-assortiment van Sapros

Ongeremde trend
Sapros verkent al langere tijd de mogelijkheden van de convenience-handel. Het bestaande assortiment werd reeds uitgebreid met antipasti en talrijke panklare producten, voor een groot deel uit eigen productie. Het bedrijf zal ook in de toekomst inzetten op de verder ontwikkeling van dit moderne productsegment. Björn: ”De trend van gezonde snacks is ongeremd en zal volgens ons het consumentengedrag blijven beïnvloeden. Door onze IFS-certificering kunnen we desondanks omvangrijk ingaan op de stijgende kwaliteitsvoorwaarden van onze klanten.“

Voor meer informatie:
SAPROS Küchenfertige Salate u. Gemüse GmbH
Bustadt 37, 74360 Ilsfeld
Telefoon: +49 (0)70 62 - 92 69 -33
Telefax: +49 (0)70 62 - 92 69 -40
sapros@sapros.de 
www.sapros.de 

Publicatiedatum: