Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Boze Vlaamse fruittelers: “Waarom wel een spotje voor de Pink Lady en niet voor onze eigen appels?”

Verschillende Belgische fruittelers zijn ontevreden omdat er momenteel een tv-spotje loopt van de concurrent Pink Lady, maar dat Belgisch fruit nooit te zien is op de tv. VLAM heeft op de ophef gereageerd en zegt dat er wel degelijk promotie wordt gevoerd. "In samenspraak met de sector wordt er voornamelijk op het buitenland ingezet, omdat driekwart van het Belgisch fruit wordt geĆ«xporteerd", aldus Liliane Driesen van VLAM. 

"Toch voeren we in Belgiƫ ook campagne. Het is enkel een tijdje niet op tv gebeurd, maar dat komt doordat een tv-reclame erg duur is", zegt VLAM.

Bron: Nieuwsblad

Publicatiedatum: