Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Verschillende combinaties van fruit en noten

"Good & Ugly zijn best lelijk, maar smaken goed!"

Door de vraag van consumenten naar gezonde en gemakkelijke snacks zijn bedrijven gaan innoveren en nieuwe producten gaan bedenken die zowel bevredigend zijn op het gebied van smaak als op het gebied van voeding. Een van deze nieuwe producten is Good & Ugly Fruit and Nut Bites. Zoals de naam al doet vermoeden, bestaan ​​de snacks volledig uit verschillende combinaties van fruit en noten zonder kunstmatige ingrediënten of toevoegingen. Ze werden in mei 2018 geïntroduceerd naar aanleiding van klanten die vroegen om een ​​nieuw soort gezonde snack.

"We zijn sinds de jaren zeventig actief in de sector gedroogd fruit en noten en ons moederbedrijf, Great Lakes International Trading, werd in 1983 opgericht", zegt Patrick Batcheller. "Naarmate de jaren verstreken en consumenten meer opgeleid en bewuster zijn, wordt ons gevraagd meer natuurlijke en biologische producten te importeren, evenals producten zonder suiker of met een laag suikergehalte."


Patrick Batcheller (links) met Verne Powell van Great Lakes International Trading

"Een van onze productiefaciliteiten had een nieuwe machine die repen in ieder formaat kan maken", vervolgt hij. "We wisten twee dingen - ten eerste wilden we een gezondere snack maken. Ten tweede: de wereld heeft niet nog een reep nodig."

De ongebruikelijke naam ontstond volgens Batcheller spontaan toen het team hun eerste batch had geprobeerd. "Toen ze op ons kantoor arriveerden, keken we elkaar aan en zeiden we: 'Ze zijn best lelijk', maar toen we ze proefden, bleken ze echt lekker te zijn en goed voor je!"

Tot nu toe goede reacties
Good & Ugly begon met zes smaken in opvallende, hersluitbare verticale verpakkingen met een extra verpakkingsformaat in ontwikkeling. De hapjes zelf bestaan uit samengeperste fruit en noten - zonder kunstmatige ingrediënten of vulmiddelen, wat betekent dat ze geschikt zijn voor verschillende diëten. Veel van de bedrijfsactiviteiten vinden online plaats, maar de snacks zijn ook aanwezig in veel winkels in verschillende delen van het land."We hebben momenteel 6 smaken - Apple Almond, Almond Berry, Nutty Cocoa, Chile Nutty date, Strawberry Pistachio en Very Berry Blast", aldus Batcheller. "We hebben alle smaken in verpakkingen van ongeveer 227 gram, die met name in de productieafdeling worden verhandeld. We zullen onze verpakkingen van ongeveer 113 gram in maart 2019 introduceren, op verzoek van supermarktklanten, en grab-n-go- en gemakconsumenten. We hadden talloze gave smaken klaarstaan, maar we concentreren ons dit jaar op de introductie van het merk bij meer retailers."

"De respons was overweldigend! We zijn momenteel beschikbaar op QVC.com en in grote ketens zoals Weis Markets en Meijer, en een hoop onafhankelijke bedrijven zoals Woodman's in Wisconsin, Dave's Marketplace in Rhode Island, Hollywood Markets in Subway Detroit, Harmon's in Salt Lake City en Ball's in Kansas City. En natuurlijk op Amazon.com."


Good & Ugly hapjes op de NY Produce Show met de prijs in het midden.

 

Voor meer informatie:
Patrick Batcheller
Good & Ugly Snacks
Ph: +1 (248) 521-8629
patrick@goodanduglysnacks.com
www.goodanduglysnacks.com

Publicatiedatum: