Marlene organiseert voor de tweede maal de wedstrijd 'Win een reis naar Zuid-Tirol'. De wedstrijd wordt georganiseerd in samenwerking met Ringoot en Aartsenfruit.
Na het grote succes van vorig jaar zijn er ook dit keer reizen naar Zuid-Tirol te winnen, de regio waar de appelen met de blauwe sticker worden geteeld. Daarnaast zijn er ook andere prijzen voor de detail en retail te winnen.
Tot 17 februari worden groothandelaren dubbel beloond, zowel met POS-materialen als een kans op bijzondere prijzen. De prijzen worden toegekend aan de hand van de gekochte aantallen en lopen uiteen van een exclusief Marlene-jack tot een weekendje weg voor twee personen, waarbij uit ruim 800 bestemmingen kan worden gekozen.
Winkelmanagers zullen op hun beurt kunnen profiteren van specifieke promotionele acties voor het merk en kunnen eveneens deelnemen aan een wedstrijd waarbij zij kans maken op een driedaagse reis voor twee personen naar Zuid-Tirol.
Tot slot kunnen ook consumenten van 4 februari tot 10 maart meedoen aan de 'Win een reis naar Zuid-Tirol'-actie. Deelname is heel eenvoudig: de consument hoeft hiervoor alleen maar een selfie met een Marlene appel te maken, waarop de kenmerkende blauwe sticker duidelijk zichtbaar is en deze te delen op Facebook of Instagram met de hashtags #ikbenmarlene of #jesuismarlene, gevolgd door de naam van de winkel waar de appel werd gekocht.