Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hagé gaat zelf rijpen en geeft merk Solentes een re-branding

Tholen - Alweer acht jaar geleden introduceerde Hagé International tijdens de Fruit Logistica het merk Solentes voor de afzet van exoten en ready-to-eat fruit. Inmiddels is de importtak van The Greenery zelf aan het rijpen geslagen en heeft het het merk een heuse re-branding gegeven.


Sjaak van der Meij, Frans Timmer en Maarten van der Boom van Hagé

"We starten met het voeren van mango's en avocado's onder dit merk. Vanaf mei zullen we de eerste ready-to-eat mango's en avocado's onder het merk beschikbaar zijn", vertelt Frans Timmer. Hagé heeft in haar nieuwe DC zelf enkele rijpkamers betrokken en heeft daarnaast een externe logistieke partner die het rijpen verzorgt.

Toch zal het merk Solentes niet alleen voor de exoten bestemd zijn. Zo worden ook Spaanse vollegrondsgroenten vanaf nu onder het eigen merk gevoerd. "We merken dat er behoefte is in de markt aan een sterk merk dat een consistente hoge kwaliteit en beschikbaarheid garandeert. Met ons merk Solentes willen we een toekomstbestendig merk opbouwen", besluit Frans.

Voor meer informatie:
Maarten van der Boom
M.vanderBoom@thegreenery.com
Tel: 0180 657 642

Genesis Emers
G.Emers@thegreenery.com
Tel:  +31 180 657 845
www.thegreenery.com