Inspiratie geven voor nu of in de toekomst, dat is het doel. Naast een centrale ontmoetingsplaats aan de linkerkant is er rechts veel aandacht voor winkelbeleving in de nieuwe stand van Cooperatie Hoogstraten. "In de Hoogstraten Food Market worden klanten echt
ondergedompeld in een unieke retailervaring. Winkelbeleving blijft één van de troeven in de hedendaagse competitieve marktsituatie. Door te kiezen voor dit concept wil Hoogstraten haar klanten handvatten aanreiken om onderscheidend te zijn", aldus het persbericht. "Beleving zorgt voor emotie én emotie doet kopen."
Van productpresentatie naar experience
De Hoogstraten Food Market is een ruimte die volledig gewijd is aan manieren om het AGF-schap verder te ontwikkelen en te upgraden. Voor verschillende gebruiksmomenten worden innovatieve productconcepten voorgesteld die de klant onmiddellijk kan implementeren. Bovendien wordt de sfeer in alle onderdelen op een consistente manier doorgetrokken. De indeling in breakfast, cooking, kids, apero en ‘on the go’ zorgt ervoor dat alle Hoogstraten producten in de kijker staan.
Er worden niet alleen concepten getoond voor aardbeien, maar ook voor zachtfruit, tomaten, paprika en andere groenten. Een mooi voorbeeld hiervan is het originele ‘on the go’ concept waarbij de focus ligt op gezond en gevarieerd snacken gedurende een ganse week. Aardbeien, bessen, verschillende soorten tomaatjes, mini-komkommers en mini-paprika worden in 1 display tentoongesteld en zorgen voor een gezonde snack op elke dag van de week. Een leuk extraatje is dat alle bezoekers een gezonde snack mogen meenemen voor onderweg.
Voor meer informatie
Coöperatie Hoogstraten cv
Loenhoutseweg 59
2320 Hoogstraten
03/340.02.11
www.hoogstraten.eu
sales@hoogstraten.eu
Gaston Opdekamp
Directeur Manager Sales Department
Gaston.opdekamp@hoogstraten.eu
Luc Bruneel
Manager Sales Department
luc.bruneel@hoogstraten.eu