Frutanova, de telersvereniging die bekend is van consumentenmerken als Tasty Tom, Tasty Tom Gold en Red Nature, heeft per 1 januari 2019 de overstap gemaakt naar een nieuwe organisatievorm die volgens de telers beter aansluit bij de huidige markt. "Wij nemen de totale verkoop en dienstverlening van bovengenoemde producten op ons", aldus commercieel directeur Gerard Vereijken.
De verandering gaat samen met een nieuwe naam: Unigrow. “Waar we voorheen vooral een vereniging van telers waren die samen met Royal ZON hun producten op de markt brachten, zijn we met deze veranderingsslag in staat onze klanten nog beter te bedienen. Eigen verkoop en dienstverlening heeft verschillende voordelen, zoals verkoop vanuit de bron, een kortere keten en direct contact met onze partners."
Royal ZON zal de administratieve afwikkeling van de afzet blijven verzorgen.
Unigrow
"We hebben voor de naam Unigrow gekozen, een samenstelling van de woorden ‘unique’ en ‘growing’, omdat wij als teelt- verkooporganisatie het net even anders doen dan de rest. Uniek is dan ook een van onze kernwaarden. We willen graag verrassen en bijzonder zijn. Dit geldt voor zowel onze producten die zich onderscheiden in unieke eigenschappen als voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we excellent zijn, vanwege de zorg aan onze klanten en de aandacht die wij aan onze producten schenken, en betrouwbaar als partner richting klanten en relaties."
Voor meer informatie:
Unigrow
www.unigrow.eu
contact@unigrow.eu
0492302040