Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Traditie zonder stilstand – Nieuw verschijningsbeeld voor Dole

Nieuwe look en inspiratie voor fruitige snacks

Dole behoort tot de succesvolste fruitproducenten op de markt en kan terugkijken op een 160 jaar oude bedrijfshistorie. Wie als traditioneel bedrijf de kopers van vandaag en morgen voor de lange termijn enthousiast wil maken en overtuigen, mag zijn doelgroep nooit uit het oog verliezen. Want zij bepalen de actuele trends en stromingen op het gebied van fruitconsumptie en beïnvloeden zo de bedrijfsontwikkelingen mee.

 

Zo besloot Dole afgelopen jaar om haar merkoptreden te vernieuwen. Het Dole-logo verschijnt nu lichter en luchtiger en belichaamt daarmee de bedrijfswaarden waar Dole volledig achterstaat: versheid, transparantie en verantwoordelijkheid. Tegelijkertijd schept het esthetische design in de vorm van een gestileerd blad een harmonische verbinding met de natuur. De krachtige slogan 'Powering You!'™ laat de consumenten tenslotte onderdeel van de omvangrijke Dole missie worden, waarbij Dole zich als individuele partner ziet voor een gezonde levensstijl met evenwichtige voeding.
 
Beste kwaliteit nieuw verpakt
Hoe omvangrijk een dergelijke hervorming daadwerkelijk is, kan men vermoeden bij het zien van het brede fruitportfolio van Dole. De nieuwe Brand Visuals sieren de verpakkingen van verse groenten en vers fruit en het begeleidende reclamemateriaal. Een actualiseringsproces voor de lange termijn, dat voor eind 2019 afgesloten moet zijn. De bezoekers van de Fruit Logistica kunnen zich echter reeds 'live' ter plaatse door de nieuwe Dole look laten overtuigen. Duidelijke vormen en kleuren bepalen nu de verpakkingen van Dole. Een spannende ontwikkeling, die de handel en de consumenten in gelijke mate aan zal spreken.
 
Snacken met plezierfactor
Ook toekomstig wil Dole zich presenteren als partner voor een gezonde levensstijl. Hoe gezond en fruitig fastfood functioneert, mogen bezoekers van de Fruit Logistica bij de Dole stand beleven. Of het nu gaat om de knapperige 'ananasfriet', de zoete 'bananen-currywurst' of de kleurrijke 'power-smoothies'– de verfrissende Dole snacks zijn de perfecte energieleveranciers voor een lange beursdag.

De Dole beursstand op de Fruit Logistica staat deze keer dan ook helemaal in het teken van de nieuwe Corporate Identity en is ook dit jaar voor alle fruitliefhebbers opnieuw de moeite waard om een bezoekje te brengen in hal 6.2/ stand A-02.

Perscontact:
Dole Food Company, Inc.
Xavier Roussel
xavier.roussel@dole.com
           
segmenta communications
Margarete Formella
Neumühlen 1
22763 Hamburg
formella@segmenta.de
Tel.: +49 40 44 11 30-36

Publicatiedatum: