Nieuwe look voor Californische Medjoul dadels

Natural Delights heeft een nieuw labelontwerp voor z'n Medjoul dadels gepresenteerd. Volgens het bedrijf is de nieuwe look het resultaat van een jaar lang onderzoek en ontwikkelingsproces dat ten doel had een verpakking te ontwerpen dat gezonde en actieve millennials en jonge moeders aanspreekt. 

Erin Hanagan-Muths van Bard Valley Date Growers: "We wilden het uiterlijk van ons merk in overeenstemming brengen met onze nieuwe clientèle. Ons merk Natural Delights vertegenwoordigt nu 88% van het hele Medjoul dadelsegment."

Natural Delights ging een partnerschap aan met Nielsen om het beste grafische label en de beste verpakkingstekst te identificeren.

Volgens Nielsen is het nieuwe labelontwerp voor Natural Delights Medjoul dadels de best presterende verpakking in het segment. Het nieuwe label:

* krijgt 202% meer aandacht dan de oude versie

* scoort 165% hoger in de consumentenvoorkeur van gezondheidsbewuste vrouwen

* scoort 167% hoger in de consumentenvoorkeur van millennium moeders 

Het nieuwe ontwerp laat illustraties van Bard Valley zien in verschillende kleuren.

"Onze nieuwe look is niet alleen mooi, maar wordt gesteund door krachtig research. Nielsen hielp ons elk detail te optimaliseren en bevestigde dat termen als 'Geen Toevoegingen' en 'Geen Gewasbeschermingsmiddelen' bijdragen aan de koopintenties van jonge kopers."

Voor meer informatie:
Erin Hanagan-Muths
Bard Valley Date Growers
Ph: +1 (928) 257-4889
erin.hanaganmuths@bvdg.com
www.bvdg.com


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven