Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Chinese sinaasappeloogst groeit jaarlijks

"Het seizoen van So Orange loopt van december tot april dit jaar. In 2017 was de totale afzet van Chinese sinaasappelen 38.168 miljoen ton, een stijging van 1,38% t.o.v. 2016. De prijs verschilde per ras en ligt dit jaar hoger. De belangrijkst teeltgebieden bevinden zich in het zuidwesten. De kwaliteit is de afgelopen twee jaar toegenomen, waardoor de afzet jaarlijks stijgt," aldus de marketing manager van So Orange. 



“So Orange verkoopt voornamelijk de rassen Fengjie Navel Oranges 72-1 en Fuben. So Orange is nu een toonaangevend merk voor Navel Sinaasappelen in Fengjie.”

Ze zijn niet bang voor concurrentie, die is noodzakelijk om de eigen teelt te ontwikkelen en te verbeteren. "Concurrentie heeft een positieve invloed op de markt. So Orange ontwikkelt z'n hele keten permanent: van teelt tot verwerking tot afzet. We stoppen veel moeite in elke sappige sinaasappel voor elke klant. We werken met de meest moderne technieken."





In december deed So Orange mee aan het Fengjie Navel Sinaasappel Openingsfestival. De bedrijfsleiding nam deel aan de festivalmeeting. "So Orange viel ook in de prijzen. In 2017 wonnen we de tweede prijs voor de afzet van het Fengjie Navel Orange Merk en in 2018 de derde prijs voor Online Sales. We krijgen de steun van lokale autoriteiten en van klanten."





So Orange heeft een speciale pr campagne voor het Chinese nieuwe jaar gepland staan. "We houden een online branding evenement voor het Lente Festival. Emoji's worden als verpakking gebruikt. De plannen zijn in volle gang en de algehele sfeer relateren we aan het eten en genieten van sinaasappelen en het doen van sinaasappelspelletjes. Het Lente Festival is een jaarlijkse activiteit van de So Orange online winkels en is voor ons dus een belangrijke periode."



De belangrijkste teeltgebieden van So Orange bevinden zich in Fengjie en Chongqing. "We verkopen meer dan 10.000 navelsinaasappelen uit Fengjie en helpen meer dan 1.000 huishoudens om een betere welvaart te genieten doordat we 150 mensen in dienst hebben." 

So Orange
Chongqing Anyijia Industrial Co., Ltd. 
Email:xzl@tyinvestment.cn      

Publicatiedatum: