Aardappelleverancier introduceert nieuwe krielcampagne

Tasteful Selection introduceert in samenwerking met RPE zijn Small-Bite campagne in navolging van de uitgebreide rebrand van hun volledige lijn van hapklare aardappelen.

In de loop van de komende 12 maanden moedigt Tasteful Selections mensen aan om hen te volgen voor recepten, tips en prijzen.

"Onze kleine, hapklare aardappelen bieden eindeloze mogelijkheden voor de thuiskok", zei RPE-voorzitter Russell Wysocki. "Tasteful Selections zijn geschikt om uw maaltijden te verrijken of aan te vullen en hebben altijd een voortreffelijke smaak."

Met het oog op gezondheid zei het bedrijf dat het de eerste van zes thema's in de Small-Bite campagne heeft geïntroduceerd: 'gezondheid in een klein hapje'. Het doel is om consumenten te helpen gezonder te gaan eten en te worden door ze te inspireren en prijzen uit te reiken, waaronder een Fitbit - Flex, yogamat, sporttas, waterfles en gratis aardappelen.

"Tasteful Selections aardappelen zijn voedzame lekkernijen met consistente kooktijden en een geweldige smaak en zijn de perfecte aanvulling op het dieet van diegenen die gezond willen zijn in het nieuwe jaar", zegt de Marketing Director van RPE Tim Huffcutt. "We zijn verheugd dat we door prijzen en verse recepten aan te bieden onze klanten helpen een welvarend 2019 te hebben."

Voor meer informatie:
Tim Huffcutt
RPE, Inc.
Ph: +1 (800) 678-2789
tim.huffcutt@rpespud.com
www.rpespud.com


Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019