Steven Martina, The Greenery

"Ik wil graag herinnerd worden als iemand die impact heeft gehad"

Evelyn Günther van FoodPersonality  interviewt directieleden en senior managers uit de FMCG over hun visie op leiderschap, hun dromen en hun ergernissen. Dit keer Steven Martina van The Greenery. Ze vroeg hem onder meer naar zijn missie voor de toekomst:

"Samen met de telers groente en fruit waardevol maken. Maar ik heb ook een hoger doel. Ik streef naar een duurzamer en sociaal verantwoord product, dat voor iedereen bereikbaar en betaalbaar is. Ik wil dat we positief bijdragen aan een beter milieu en de gezondheid van mensen. Een groot deel van de samenleving heeft de perceptie dat fruit en groenten duur zijn. Ik vind het persoonlijk belangrijk, maar ook voor het bedrijf, dat we meer doen dan alleen de omzet verhogen en geld verdienen. Op dit moment bouwen we nieuwe dc’s, allemaal uitgerust met zonnepanelen. En we automatiseren en robotiseren het werk om onze medewerkers te ontlasten bij relatief zwaar en repeterend werk. Wij gaan voor duurzame inzetbaarheid van onze mensen. Ik wil graag herinnerd worden als iemand die impact heeft gehad. Je moet groots durven dromen."

Klik hier voor het volledig interview


Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven