Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Florette introduceert feestelijke verpakking Crispy lijn

Salademerk Florette verspreidt wat kerstplezier in deze tijd van het jaar met de introductie van een limited-edition van z'n Crispy lijn. ‘We wish you a Merry Crispy’ is tot 31 december in Amerika te verkrijgen bij retailers, groothandels en kruidenierswinkels. 

Het ontwerp omvat gouden sneeuwvlokken en traditionele kerstkleuren om de sla wat sprankeling te geven. 

Rebecca Walker van Florette: “Crispy is ons meest populaire product, waardoor het ons een goed idee leek om met een feestelijke verpakking te komen."

“Als marktleiders is het onze verantwoordelijkheid om innovatief te zijn. We hebben een fantastische lijn nieuwe producten in de planning staan voor volgend jaar die voor verschillende maaltijden inspireren."

 

Publicatiedatum: