Abonneren

Vacatures

"Tweetende AGF'ers"

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

Branded Fruit

Hip gelabeld fruit

Op een recent evenement van Lyft besloot het merk niet de gebruikelijke weg in te slaan. Geen frisbees, stressballen, notitieboekjes of pennen. In plaats daarvan een grote schaal met rijpe avocado's waar het Lyft logo op geprint stond. En dat sloeg aan. 

Het idee werd overgenomen. AT&T deelde gemerkte ananas uit. Twitter perziken met de bekende vogel. Soundcloud kwam met gemerkte radijsjes die goed in salades smaakten. 

De vrouw achter deze trend is Danielle Baskin, een ontwerper uit San Francisco die bekend staat om haar designs op fietshelmen. Baskins bedrijf, Branded Fruit, begon als grap. In 2015 werd ze uitgenodigd voor een feestje en nam ze avocado's met een logo erop mee.

De avocado's werden met gejuich ontvangen op het feest. Baskin: "Mensen namen foto's en vonden het een goed idee. En je kon ze gemakkelijk in je tas gooien om later te eten. Bovendien, wie houdt er nu niet van avocado?"

Tot hun toe heeft ze gemerkt fruit voor zo ongeveer iedereen gemaakt, van Pizza hut tot AT&T. Baskin heeft ook persoonlijke verzoeken gekregen, als huwelijkscadeau bijvoorbeeld. Bestellingen kunnen vanaf 10 stuks gedaan worden. Gemiddeld is de prijs 4,39 euro per stuk. Voor een individu is het geen lage prijs voor een gadget, maar voor de grotere bedrijven is het redelijk. 

Bron: fastcompany.com


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven