Seminarie: Etnomarketing

"Welke kansen zijn er voor de Vlaamse ondernemer op de multiculturele markt?"

De Vlaamse land- en tuinbouwproductie is sterk gericht op de klassieke westerse consument, terwijl steeds meer Vlamingen een andere afkomst hebben. Dit seminarie geeft meer inzicht in het aankoop- en eetgedrag van moslimconsumenten en etnomarketing en geeft voorzetten hoe je er als ondernemer mee aan de slag kunt.

Programma:
• 10u30: Ontvangst
• 10u50: Inleiding door Frans De Wachter, algemeen directeur VLAM
• 11u00: ‘De moslimconsument: voedingsgedrag en aankoopgewoonten’ – resultaten van het kwalitatief onderzoek door Lies Vandaele, Research Director Ipsos
• 11u50: 'Multiculturaliteit bij Colruyt Laagste prijzen’ door Jessie Maras, Head of strategic marketing van Colruyt
• 12u10: ‘Etnomarketing in de praktijk: aanpak en kansen voor de ondernemer op de moslimmarkt’ door Rachid Lamrabat, Tiqah
• 12u30 Einde seminarie. Mogelijkheid tot bezoek van de VLAM-stand op Agriflanders met een hapje en een drankje.

De deelname aan het seminarie is gratis. Voor een vlotte organisatie vragen we uw aanwezigheid te melden via etnomarketing@vlam.be , ten laatste op 9 januari.


De eerste 25 inschrijvers krijgen gratis een exemplaar van het boek ‘Etnomarketing’ van Rachid Lamrabat.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.