Appels met appels vergelijken

De nieuwe oogst appels is geplukt en ligt in de winkels, maar de ene appel is de andere niet. Om klanten wegwijs te maken in het assortiment, brengen Albert Heijn, Vogelaar Vredehof en Young Perfect een uniek activatieconcept dat fun en educatie moeiteloos combineert: de 3D appelwijzer.

50 jaar leverancier
Bij Albert Heijn hebben klanten de grootste keuze in appels, deze worden al 50 jaar geleverd door Vogelaar Vredehof. Dat is dit najaar uitgebreid gevierd met plukdagen, een appelfestival waarbij de grootste appeltaart van Nederland is gebakken en nu gaat op de winkelvloer het feest verder met deze bijzondere activatie. 

Smaakwijzer
Om klanten te helpen bij hun keuze is de bestaande smaakwijzer aangepast: je kunt nu naast de zoetzuur schaal per ras zien hoe knapperig of sappig de appel is. Ook de toepassing per ras zoals snack, bakken of salade wordt aangeduid. Bovendien heeft elk ras zijn eigen verhaal, zo is de herkomst van de appel bepalend voor de smaak.

Uitdagende proeverij
Dit verhaal wordt gedurende drie weken op bijzonder wijze in 15 Albert Heijn winkels neergezet met de levensgrote 3D appelwijzer. In deze opvallende gekleurde setting worden shoppers door een tweetal Young Perfect merkambassadeurs meegenomen in de diversiteit aan appelrassen en hun onderlinge verschillen. Alle appelen vallen uiteraard ook ter plekke te proeven. Klanten worden uitgedaagd om verder te kijken dan de appel die ze altijd kopen. Shoppers kunnen dus echt appels met appels vergelijken.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven