Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Stichting De Èchte Groenteman

Consumenten binden met verrassende acties

Met consumentenacties spoort Stichting De Èchte Groenteman consumenten aan vaker de winkel te bezoeken. De komende weken krijgen consumenten die de winkel van een aangesloten ondernemer van Stichting De Èchte Groenteman bezoeken een notitieblokje. Op de bovenste 4 pagina’s van het notitieblokje staan scherpe acties. Nadat de consumenten de 4 blaadjes met acties hebben ingeleverd, houden ze een leuk notitieblokje over.

De aangeboden actieproducten spreken de consumenten aan, merkt John van John’s Groente en Fruit uit Putten: “Nadat klanten het notitieblokje in de winkel ontvangen, scheuren velen direct één of meerdere acties af om in te leveren”. Doordat het notitieblokje met de acties mee naar huis gaat, blijft de ondernemer goed ‘in beeld’ bij de consumenten thuis. Dit verstevigt tevens de naamsbekendheid van De Èchte Groenteman!

Reclamecommissie als drijvende kracht
De reclamecommissie is de drijvende kracht achter de acties. Deze bestaat uit meerdere De Èchte Groenteman ondernemers, namelijk Diana van Buren uit Putten, Jerry Kolvoort uit Apeldoorn, Wim Hofman uit Veendam en Gerrit Schimmel uit Doorn. Ieder jaar bedenken zij weer leuke en effectieve acties voor de aangesloten ondernemers van Stichting De Èchte Groenteman. Daarbij wordt rekening gehouden met de verschillende soorten winkels, zodat alle ondernemers mee kunnen doen.

Af en toe wordt een succesvolle actie uit het verleden weer nieuw lezen ingeblazen. Zo staat bijvoorbeeld de populaire soepkommenactie weer op de agenda. Aan het einde van dit jaar wordt er een leuke giveaway uitgedeeld. Ondertussen is de reclamecommissie alweer aan het brainstormen voor mooie acties voor 2019.

Acties flexibel inzetbaar
De aangesloten ondernemers van Stichting De Èchte Groenteman mogen zelf het startmoment bepalen van de acties. Daarnaast zijn veel acties op diverse manieren in te zetten, ook daarin krijgen de ondernemers alle vrijheid. Juist deze flexibiliteit van Stichting De Èchte Groenteman wordt breed gewaardeerd onder de aangesloten ondernemers. Zo zegt John uit Putten: “Deze flexibiliteit is een van de kenmerken van Stichting De Èchte Groenteman. Je bent vrij om te doen wat je wil. Veel acties zijn bijvoorbeeld naar eigen wens flexibel in te zetten.”

Publicatiedatum: