Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Wout van Aert gaat in zee met sinaasappelmerk Cibel

De Belgische wielrenner en Wereldkampioen Veldrijden Wout van Aert rijdt de rest van het veldritseizoen in een Cibel-shirt. Op 5 oktober maakte het sinaasappel- en clementinemerk bekend dat het hoofdsponsor van de veldrijder wordt. De ploeg waarvoor hij rijdt zal Cibel-Cebon Offroad Team heten. Een eenmansploeg, met de vader van Van Aert als ploegleider.

Wout van Aart presenteert zijn nieuwe shirt

"Omdat in onze visie gezondheid-sport-topsport-gezonde voeding op één lijn zit en onlosmakelijk met elkaar verbonden is, zijn we al jaren actie als sponsor van verschillende sporten, waarbij vooral de wielersport een speciale plaats in ons hart heeft", zei Jurgen De Witte tijdens de persconferentie. "We kregen de kans om samen te werken met Wout van Aart en hem te ondersteunen met onze 3 kwaliteitsmerken Cibel, Cebon en Allnuts. Omdat we heel veel ontzag en respect hebben voor de sportman en de persoonlijkheid van Wout van Aert wist te appreciëren hebben we de knoop doorgehakt om onze merken te verbinden aan Wout. We zijn daarom zeer trots dat het Cibel-Cebon Offroad Team de nieuw thuis mag zijn voor Wout."