Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kanzi-appelen terug in de Europese supermarkten

Kanzi trapt het nieuwe Europese appelseizoen af met topkwaliteit appelen in de Europese supermarkten. Kanzi telers lieten weten dat, geholpen door de mooie zonnige zomer, in heel Europa de bloeiperiode uitzonderlijk goed is geweest en ze een hoge kwaliteit  smakende appelen is geoogst.



Na 152 dagen groei liggen de Kanzi appelen weer in de schappen van de supermarkt om consumenten te verleiden. Kanzi’s karakteristieke rode kleur, de sappigheid, knapperigheid en de balans van zoet en zure smaak sluiten perfect aan bij de voorkeuren van consumenten in heel Europa.

Het hele jaar door verkrijgbaar
Een van de pluspunten van Kanzi is de verkrijgbaarheid. Met wereldwijd meer dan 1.600 Kanzi-telers en een gespecialiseerd toegewijd kwaliteitsteam, is de variëteit het hele jaar door verkrijgbaar. Bert Blokzijl, Global Kanzi Variety Manager: ”We zijn nu zover dat we met de aanvoer vanuit het zuidelijk halfrond het gehele jaar in Europa verkrijgbaar zijn. De toewijding van Kanzi- telers en de goede groeicondities beloven een superieure kwaliteit nieuwe oogst appelen.”



"The Power of Great Taste" 
Kanzi lanceert dit jaar een nieuwe Europese campagne: The Power of Great Taste. Doel van de campagne is de smaak van Kanzi te communiceren en de Kanzi beleving bij een breder publiek onder de aandacht te brengen. De campagne van dit jaar bestaat onder andere uit: brede consumenten-activatieprogramma’s, Spotify campagnes, Sociale mediacampagnes en proeverijen en samplings door heel Europa. Het merk wil consumenten blijven verleiden om Kanzi te proberen en The Power of Great Taste te laten ervaren.

Voor meer informatie:
Kanzi
www.kanziapple.com 

Publicatiedatum: