meer promotie in het buitenland

Mexico: overproductie bramen

Volgens het bureau Fideicomisos Instituidos Relación con la Agricultura is het essentieel dat er promotie in het buitenland gemaakt wordt voor Mexicaanse bramen. Dit kan een prijsdaling tijdens overproductie voorkomen. Er wordt van alles gedaan op het gebied van het verbeteren van de kwaliteit en gezondheidszorg, maar omdat iedereen zijn eigen belangen heeft helaas niets aan het verbeteren van marketing strategieën en de consumptie in het buitenland. 

Als voorbeeld geeft hij de exporteurs van Michoacan Avocado (APEEAM), die investeren veel geld in campagnes in Amerika. Zij hebben beroemde tv koks ingehuurd voor promotie van de producten. Doordat zij investeren in deze reclame, weten ze dat de consumptie zal stijgen.

Ondanks het feit dat de prijzen van bramen de laatste jaren zijn gezakt door overproductie, is er niets gedaan om te investeren in het promoten van de consumptie van Mexicaanse bramen in het buitenland. Om de consumptie van Mexicaanse bramen te promoten, is een gezamenlijke aanpak van bedrijven, producenten en regering van belang. Tot slot geeft hij aan dat je een topproducent van bramen kan zijn, maar een slechte marketeer.

Bron: Cambiodemichoacan 

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.