Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
All Lemon

"Argentinië: "Kwaliteitskeurmerk voegt waarde toe"

De Argentijnse organisatie van het kwaliteitskeurmerk in de citrussector, All Lemon, houdt zich na een succesvol 2012 bezig met het volgende seizoen. Er zijn plannen voor een campagne voor de Fruit Logisticabeurs in Berlijn volgend jaar februari, evenals een algemenere campagne voor het gehele jaar.

Martina Delacroix van All Lemon sprak vorige maand over het belang van het kwaliteitskeurmerk in Madrid. Martina zegt dat All Lemon een kwaliteitskeurmerk met een sterk image heeft ontwikkeld om het publieke bewustzijn te vangen en de consumentenactiviteit te stimuleren.

"Het is waar dat bepaalde regio's en bedrijven goede kwaliteitscitroenen produceren en dat men zich bewust is van deze kwaliteit, maar het keurmerk voegt nog steeds veel toe aan het product", aldus Delacroix. "Het merk All Lemon wordt over de hele wereld herkend. We worden bijvoorbeeld vaak benaderd door de media voor informatie over de sector, omdat ze weten dat we een groot percentage van de industriƫle activiteit en -export vertegenwoordigen." Ze voegt toe: "Het keurmerk garandeert de consument dat het fruit vers en volledig traceerbaar zal zijn."



Martina zegt dat de publieke opinie het belang van zo'n organisatie in deze tijd bevestigt. "De wereld vraagt naar dit type product - om te weten of het veilig en in de hele keten traceerbaar is."

All Lemon is van plan het publieke bewustzijn van het merk en van de Argentijnse citroenen te blijven verhogen. Volgend jaar zullen ze enkele van de grootste branche-evenementen bijwonen, zoals Fruit Logistica in Berlijn, Asia Fruit Logistica in Hong Kong, Fruit Attraction in Madrid en het Eurofruit Congres in Dubai. In de toekomst wil All Lemon ook het publieke bewustzijn van de gezonde kenmerken van citroenen verhogen.

Voor meer informatie:
Martina Delacroix
All Lemon
Tel: + 54 9 11 66447260
md.@martinadelacroix.com or info@all-lemon.com
www.all-lemon.com

Publicatiedatum: