Belgische Fruitveiling voor het tweede jaar op Fruit Attraction

"Veel interesse in onze verschillende topmerken"

Tholen - De Belgische Fruitveiling is dit jaar voor de tweede maal aanwezig op de Fruit Attraction in Madrid. "We presenteren hier ons hardfruit. Veel bestaande en nieuwe klanten uit verschillende landen komen onze stand bezoeken. De reacties zijn positief. Opvallend dit jaar is dat Spaanse bedrijven meer interesse tonen in de Conférence, aangezien er dit seizoen minder eigen teelt is. Ook willen bezoekers meer weten over de Sweet Sensation en Joly Red en natuurlijk ons eigen topmerk Truval", vertellen Betty Slingers en Ann Beringhs. "De onlangs geïntroduceerde nieuwe appel Joly Red is een appel, die zeker kansen heeft op de internationale appelmarkt omwille van zijn specifieke smaak, die volledig beantwoordt aan de verwachtingen van het grootste deel van de wereldbevolking."


Betty Slingers, Filip Lowette en Ann Beringhs

De BFV focust op een grote naamsbekendheid van Truval (True Value) en dit is ook het geval. "Tot in China toe kennen ze dit merk", vertellen de dames trots. "Het is moeilijk in te schatten hoe het hardfruitseizoen gaat verlopen. Mogelijk zijn momenteel de prijzen nog wat te hoog voor de markt." De Belgische Fruitveiling exporteert van hardfruit met name Conférence en Jonagored naar Spanje. "Daarnaast ook aardbeien en bessen. Dit alles rechtstreeks van uit het hart van de 'Belgian Fruit Valley'."

www.bfv.be

Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.