Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Spar heeft e-commerce platform gerealiseerd

Buurtsupermarktketen Spar heeft haar online visie en strategie bepaald en onlangs een e-commerce platform gerealiseerd om een platform en webwinkels te bouwen. Het is de bedoeling met een aantal winkels te testen en daarna in stappen uit te rollen. Spar ziet ook kansen voor loyaliteitsprogramma’s via de online kanalen.

Spar heeft gekozen voor een omni-channel strategie. Naast dat Spar de (offline) winkel is voor dagelijks gemak, willen de keten van buurtsupermarkten binnen een aantal jaren ook het (online en offline) platform voor dagelijks gemak zijn. Het fijnmazige, landelijk gespreide winkelnetwerk is daarbij voortdurend een belangrijk schakelpunt. Spar werkt met zelfstandige ondernemers (franchise), die met hun buurtwinkel een eigen plek in de markt hebben.

bron: Spar
Publicatiedatum: