In het hoogseizoen bestaat het personeel uit 125 werknemers. Aan het begin van het seizoen ondertekent elke producent een partnerovereenkomst waarin ze beloven aan de wensen van de consument te voldoen in het kader van het Globalgap protocol (Eurepgap). Daarnaast worden de tomaten erg zorgvuldig verwerkt en het zichtbare gedeelte van de verpakking moet representatief zijn voor de rest van de inhoud. Het bedrijf houdt echter ook zo veel mogelijk rekening met het milieu: 50% van de kassen heeft een verwarmingssysteem dat gebruikt maakt van biomassa als brandstof.
Het bedrijf heeft zichzelf als hoofddoel gesteld om uit te breiden naar West-Europese markten waaronder Duitsland, Nederland, Scandinavië, Engeland, Frankrijk en Italië en om een grotere invloed te krijgen op de Oost-Europese markten zoals Rusland, Tsjechië en Slowakije.
Het bedrijf zal dit jaar voor het eerst aanwezig zijn op het Fruit Attraction evenement van 24 tot 26 oktober in IFEMA, Madrid. 'We willen ons huidige netwerk versterken en uitbreiden.'