Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Officiële aftrap Partners AGF Servicepunt

Op hét podium voor de AGF Detailhandel, de beurs AGF Detail, presenteert de nieuwe samenwerking ‘Partners AGF Servicepunt’ zich bij elkaar in de ‘AGF Servicepuntstraat’. Een unieke samenwerking tussen het AGF Servicepunt en zes groothandelpartners (VWU Versgroep, Ter Wal, Liefting, Willem Dijk, Van Gelder en Vroegop Windig).

Op meer dan 150 vierkante meter wordt gepresenteerd wat deze samenwerking voor doel heeft, welke instrumenten hiervoor worden ingezet en waar we in de toekomst in gezamenlijkheid naartoe willen.

Unieke samenwerking

Deze samenwerking is uniek omdat nog nooit eerder zo’n diversiteit aan bedrijven in de AGF de handen ineen hebben geslagen. Samenwerking is een term die door velen wordt gebruikt, maar waar in de praktijk nog veel te weinig invulling aan wordt gegeven. De Partners AGF Servicepunt gaan gezamenlijk optrekken om de groenteman verder te ondersteunen in de ‘concurrentiestrijd’ tegen de supermarkt. Betere omzetten en rendementen voor de groenteman hebben vanzelfsprekend ook een positieve uitwerking richting de partners. Daarnaast biedt het AGF Servicepunt in de samenwerking met de partners een prachtige marketingtool onder de naam AGF Servicepunt APS. Bent u deelnemer van het AGF Servicepunt en klant bij één van de partners? Dan kunt u gebruik maken van deze marketingtool.



AGF Servicepunt APS

De afkorting APS staat voor: Activiteiten, Promotie en Sfeer. Deze marketingtool bestaat uit een volledig uitgewerkt promotieplan voor de groenteman, inclusief wekelijkse aanbiedingen waar gebruik van gemaakt kan worden. De aanbiedingen worden gezamenlijk met de partners bepaald en afgestemd en alles wordt daarbij in lijn gebracht met de thema’s van het AGF Servicepunt. Op deze manier proberen we de deelnemers van het AGF Servicepunt te ondersteunen in het bieden van structuur in hun reclamebeleid. Daarmee geven we een duidelijke en herkenbare boodschap aan de consument. Op de beurs wordt verdere uitleg gegeven over de AGF Servicepunt APS.

Meer deelnemers, meer slagkracht

Het mag duidelijk zijn wat de doelstellingen van het AGF Servicepunt en de samenwerking met de Partners zijn. Wij willen gezamenlijk de positie van de groenteman versterken en een vuist maken tegen de supermarkt. Op dit moment telt het AGF Servicepunt ruim 160 deelnemers. Een prachtig aantal, maar we willen en moeten doorgroeien. Hoe meer ondernemers participeren binnen deze samenwerking, hoe krachtiger we met elkaar worden.

Samen naar de toekomst

De toekomst begint vandaag al! En de groenteman van de toekomst moet niet alleen over vandaag nadenken. Ondernemen is net als schaken, daar moet je een aantal zetten vooruit denken. Vanuit het AGF Servicepunt en de gezamenlijke partners geven we veel suggesties in de zetten die u kunt doen in de toekomst. Er staan sterke partijen klaar om u te ondersteunen en te begeleiden naar een renderende toekomst. Sluit u daarom vandaag nog aan bij het AGF Servicepunt en ga gezamenlijk met ons werken aan een sterke en gezonde toekomst! Komt u naar de beurs en schrijft u zich daar in voor het totaalpakket, dan hebben we speciaal voor u een mooie aanbieding! U ontvangt het laatste kwartaal van 2012 gratis en betaalt uw abonnement pas vanaf 1 januari 2013. U krijgt meteen het promotiepakket mee. U beschikt dan vóór de feestdagen over een eigen website en u kunt meteen gebruik maken van alle marketingtools van het AGF Servicepunt. 
Publicatiedatum: