H.J. Heinz integreert de foodservice- en retailorganisatie

H.J. Heinz integreert de foodservice- en retailorganisatie binnen Nederland. Reden is volgens de fabrikant het naar elkaar toegroeien van beide markten. Wel blijft er een aparte aanpak in de verschillende markten. Het in elkaar schuiven van foodservice en foodretail betekent dat er op het hoofdkantoor 18 functies gaan verdwijnen. In totaal werken daar ruim 300 mensen. De komende weken zal worden bekeken in hoeverre er ontslagen vallen of dat mensen elders in het bedrijf kunnen worden geplaatst.

Hans van Beurden, momenteel sales manager foodservice België, zal vanaf 1 januari 2012 als sales manager foodservice Nederland de verkoopverantwoordelijkheid voor alle foodserviceklanten in Nederland op zich nemen.

bron: Levensmiddelenkrant

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.