Burger King heeft zijn conceptstore in Singapore in een chique jasje gestoken. De Burger King Garden Grill is voorzien van grote comfortabele stoelen, ingelijste posters, zachte kleuren en veel decoratie. Het menu is het enige waar Burger King niet aan gesleuteld heeft. De fastfoodketen hoopt zo meer families met kinderen en tieners aan te trekken. De vestiging moet opvallen, maar ook toegankelijkheid uitstralen.
Volgens critici loopt Burger King hiermee het risico vaste klanten teleur te stellen. Het voedsel zou niet meer overeenkomen met de omgeving. Amerikanen zouden hun Whoppers niet in een stijlvolle dinerzaal willen eten. Burger King zegt geen plannen te hebben om het concept naar de Verenigde Staten te brengen, maar wil wel uitbreiden in Singapore en Japan.
Bron: Retailnews



Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Van Oers United opereert voortaan onder een nieuw label: Primeale United
- Frank van Kleef treedt terug uit directie Royal Pride Group
- Fotoreportage Finse supermarkten
- "Belgische veilingen onverminderd populair bij Hollandse kopers"
- Supply manager verruilt vaste baan in het fruit voor ziekenhuisschip Global Mercy