De General Manager van AgriCoat, Simon Matthews, vertelt: 'Het bedrijf is succesvol en groeit gestaag in ons eigen land, het Verenigd Koninkrijk. Maar dankzij de ontwikkeling van nieuwe producten en applicaties voor NatureSeal zien we dat onze afzetmarkt in Centraal en Zuid-Europa ook uitbreidt. Daarnaast geloven we, met het oog op de toekomst, dat er ook zakenmogelijkheden zijn voor voorgesneden AGF in relatief nieuwe markten zoals Oost-Europa. Overzees helpen we onze klanten ook met productontwikkeling. Een aantal voedselverwerkers die in eerste instantie besloten te wachten met het produceren van voorgesneden AGF, is nu actief bezig om dit alsnog voor elkaar te krijgen.'
Daarnaast is er de afgelopen 12 maanden ook een duidelijke stijgende lijn te zien in het toepassen van NatureSeal First Step, om AGF te wassen. Ross Nicholson, de Britse product manager van NatureSeal FS vertelt: 'NatureSeal FS wordt steeds meer door onze klanten gebruikt om hun producten op een milieuvriendelijke en effectieve manier te wassen als alternatief voor chloor. Naast dat het de producten schoonmaakt, menen verschillende telers dat het er voor zorgt dat de producten verser en knapperiger blijven.'