Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Rolls-Royce onder de grapefruits in het zonnetje zetten

Vitaminebom Florida Grapefruit gaat weer samenwerken met AGF Servicepunt

Het Florida Grapefruitseizoen is in volle gang en een nieuwe campagne staat voor de deur. Wegens groot succes vorig jaar gaat Florida Department of Citrus (FDOC) opnieuw samenwerken met AGF Servicepunt om de Florida Grapefruit in het zonnetje te zetten. De nadruk ligt dit seizoen op het persen van deze grootste vitaminebom onder de citrusvruchten onder het motto ‘Begin de dag goed, pers een Florida Grapefruit’. Het doel is de consument ervan bewust te maken dat gezond ook lekker en makkelijk kan zijn én dat plaatsen van Florida Grapefruit op je menu daadwerkelijk gezond is!

De campagne speelt in op de unieke eigenschappen van Florida Grapefruit. Niet alleen supersappig, maar ook vol van smaak met een hoger natuurlijk suikergehalte, zelden een bittere nasmaak en boordevol vitaminen! Het campagnepakket van Florida Grapefruit wordt in december verstuurd naar de leden van AGF Servicepunt. Het pakket bestaat uit de levensgrote display ‘Floortje’ met presentatiedisplay en 250 proefbekertjes. Zij brengt het zonnetje in de winkel in de koude wintermaanden. Daarnaast zitten er 200 Florida Grapefruit Sappenmapjes in het campagnepakket met leuke weetjes en verrassende sap-recepten met Florida Grapefruit. Niet alleen illustreert dit receptenboekje de veelzijdigheid van deze vitaminebom, vanwege het formaat en lichtafstotend materiaal is het bovendien zeer geschikt voor in de keuken!

AGF groothandelaren die supporter zijn van het AGF Servicepunt zijn dit jaar ook betrokken bij de campagne. Door bundeling van de krachten is het effect van de campagne nog groter en wordt er meer inhoud gegeven aan het thema van de maand. De campagne is zichtbaar op de winkelvloer in de eerste twee weken van het nieuwe jaar, maar Floortje blijft natuurlijk graag langer; het Florida Grapefruitseizoen loopt immers van november t/m mei!

Florida Department of Citrus

De campagne is een initiatief van Florida Department of Citrus, het uitvoerend orgaan van de overheid in Florida, verantwoordelijk voor de marketing, regelgeving en onderzoeken rondom de citrusindustrie in Florida. Kijk voor meer informatie over Florida Grapefruit ook op www.gofloridagrapefruit.com en www.floridajuice.com.

Publicatiedatum: