Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jaaroverzicht 2011

De laatste maand van 2011 is aangebroken. Een jaar waarin veel gebeurde maar het ook tijden rustig was in de handel. Zo brak in mei de EHEC-crisis uit waardoor veel groentetelers in de rode cijfers zijn beland. Telers van komkommers, paprika's en tomaten hebben in totaal 230 miljoen euro schade geleden door de EHEC-uitbraak. Ook de handel werd hard getroffen en kreeg met een schadepost van 85 miljoen euro geen enkele compensatie.

In december zullen AGF.nl en Groentennieuws.nl dagelijks terugblikken op een bepaalde maand. Niet alleen belangrijk nieuws voor de sector, maar ook opvallende gebeurtenissen en vermakelijke evenementen van en voor de groenten- en fruithandel uit het afgelopen jaar zullen de revue passeren.

Deze special is bij uitstek een plek om relaties te bedanken voor de samenwerking in het afgelopen jaar of acties voor de feestdagen bekend te maken via een banner. De kosten zijn 950 euro op de nieuwsbrief en 530 euro op de website. Voor meer informatie bel 0166 698200 of mail info@agf.nl
Publicatiedatum: