Britse vrouw geschokt om dode vogel in sla

Een dode vogel in je sla. Het overkwam Paul Streeter uit Weare, die met zijn vriendin de babyleaf en rucola van de plaatselijke Tesco aan het verorberen was. "Mijn vriendin schepte de sla op haar bord, sneed de bladeren door en was een paar seconden verwijderd van het eten van een dode vogel", zo vertelt Streeter aan de BBC. Een woordvoerder van Tesco zegt in een verklaring het incident serieus te nemen. Voedselveiligheid is voor ons erg belangrijk en onze leveranciers beschikken over deugdelijke systemen om vreemde voorwerpen in het voedsel te voorkomen. We zijn in contact met de klant en hebben onze excuses aangeboden."

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven