"Wat zit er in onze paprika's en tomaten?"
"We moeten alles bewegen richting voedingswaarde. De vraag kunnen beantwoorden: wat zit er in ons product? Als je kijkt naar de Golden Circle van Simon Sinek zijn daar drie vragen belangrijk, what?, how? en why? Bijna niemand werkt vanuit het waarom. Iedereen heeft het over duurzaamheid, je zou er bijna duurzaamheidsmoeheid van krijgen. We kunnen beter kijken naar maatschappelijke relevantie, wat voegen we toe aan de maatschappij, waarom telen we paprika's en tomaten. Wat is de toegevoegde waarde?
Volgens Bob moet dit met de hele keten worden ontwikkeld. "We maken in Nederland de beste producten van de wereld. Als we nu samen zorgen dat we hier een merk aanhangen, wordt dit bekender. Merken gaan het maken in de toekomst. Consumenten moeten weten waar de producten vandaan komen en we moeten het vertrouwen winnen." Bob geeft aan dat ze als Hutten Catering bijdragen aan een beter, leuker, gezonder, comfortabeler, duurzamer en lekkerder leven.
Als het gaat om voedsel eten vindt de directeur dat we terug moeten naar respect voor voeding. "Eetmomenten aan tafel creƫren, waarde aan eten toekennen. Eerst leefden we nog in de fase onbewust ongezond, nu zijn we al bewust ongezond aan het leven maar we moeten naar onbewust gezond. We moeten er niet bij na hoeven te denken als we producten eten."
Voor meer informatie:
Bob Hutten
Hutten
Mountbattenweg 2
5466 AX Veghel
Tel: 0413-366633
[email protected]
www.huttencatering.nl