Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Duurzame teler-retailer relatie biedt veel kansen

Telers en retailers doen er goed aan een duurzame relatie met elkaar op te bouwen. Tijdens een rechtstreeks debat in het House of Technology & Innovation komen deelnemers Lucia Herbert (spruitjesteler) en Sjaak de Korte (retailadviseur) tot de conclusie dat telers en retailers elkaar moeten opzoeken "want daar ligt veel potentieel."

Een duurzame relatie zorgt er voor dat de kennisuitwisseling tussen beide partijen toeneemt. Hierdoor kunnen zowel teler als retailer beter werk leveren. "Wij als retailer beschikken elke dag over verse verkoopgegevens. Door deze door te spelen aan de teler kun je met versere producten werken." Daarnaast zorgt een duurzame relatie er voor dat de retailer kan beschikken over producten met een constante kwaliteit wat natuurlijk ook de consument ten goede komt.

Voor spruitjesteler Lucia Herbert is een duurzame relatie vooral belangrijk om continuïteit te garanderen: "Op die manier kan er geïnvesteerd worden in het bedrijf." Daarnaast stelt ze dat er meer moet worden gekeken naar de kwaliteit van producten in plaats van de prijs. Ook dit zal het geval zijn wanneer de relatie tussen teler en retailer duurzaam is.

Publicatiedatum: