Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Foodbloggers kunnen AGF-verkoop stimuleren

Consumentenbloggers over voedsel zijn een van de belangrijkste bronnen voor recepten en voedingsinformatie geworden. Op 15 oktober werd op de Produce Marketing Association's Fresh Summit 2011 expo gekeken hoe marketeers samen kunnen werken met voedselbloggers. Jin Ju Wilder, eigenaar van Status Gro, een adviesbureau uit Zuid-Pasadena (Californië), leidde een discussie van vier bloggers die schrijven over koken, eten en reizen.

Wilder zei dat voedselbloggers een toename in de verkoop van groenten en fruit kunnen realiseren. Marketingspecialisten realiseren zich al jaren de invloed die bloggers hebben. Bloggers zijn verbonden met consumenten en hebben nu de aandacht. Katie Peterson, die de public relations uitvoerde bij het promoten van Mexicaanse avocado’s en zoete aardappelen, zei; "Zoals we werken aan relaties met traditionele media, zo moeten we ook werken om relaties met bloggers."

Publicatiedatum: