"made in Italy"

Monsanto presenteert nieuwe meloenen in Italië



Tijdens het de beurs Macfrut begin oktober presenteerde Monsanto Vegetable Seeds een aantal nieuwe variëteiten van de Gialetto-meloen, zoals PX 3203 en Boutique (PX7154).

Monsanto vindt het belangrijk om speciale variëteiten te introduceren. De gepresenteerde variëteiten zijn het resultaat van genetische innovatie waarvoor speciale technologieën worden gebruikt om een product te produceren.


Monsanto-stand op Macfrut 2011.

Italië is een land dat nauw verbonden is met haar tradities. Seminis wil deze tradities in gedachten houden en hierop inspelen door de nieuwe producten eraan te linken. De marketingmanager van Monsanto geeft aan dat de meloenen worden gepromoot volgens het 'made in Italy concept'. Om de juiste meloenen te telen gaat Monsanto een partnerschap aan met de telers, retailers en consumenten.


Francesco Boccia, Marketing Manager van Monsanto toont een nieuwe variëteit van de Gialletto-meloen.

Monsanto wil inspelen op de behoeften van alle partners in de keten, van telers, retailers en consumenten. "Ons doel is het samenbrengen van de productie en distributie en het creëren van toegevoegde waarde. Ook willen we controle hebben op de hele productieketen. Uiteindelijk moet de consument de beste producten op tafel krijgen."



Voor meer informatie:
Monsanto Agricoltura Italia – Vegetable Seeds Division
Francesco Boccia
Marketing Manager
Tel: +39 (0)521 398429
Mob: +39 346 8316220
E-mail: francesco.boccia@monsanto.com




Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven