Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Spaanse beurs Fruit Attraction bijna 20% groter

De Fruit Attraction, die van 19 t/m 21 oktober werd gehouden in Madrid, had 100 exposanten meer dan vorig jaar, een stijging van 20%. Met name de deelname uit Mexico, Brazilië en Argentinië was een stuk groter. Zo werden er veel producten uit Latijns-Amerika aangeboden, zoals bananen, kokosnoten, citroenen en ramboetan. Vanuit Europa gaven met name standhouders uit Italië, Frankrijk en Portugal 'acte de présence'. De deelname vanuit Nederland bleef beperkt.



Voor Mercedus Young van Latin Lemon uit Argentinië viel de beursdeelname goed uit. "We stonden dit jaar op Fruit Attraction, omdat klanten dit hadden aanbevolen. En we hebben de beurs als geweldig ervaren. We hebben veel nieuwe contacten opgedaan en bestaande contacten ontmoet in de stand."

Klik hier voor de uitgebreide fotoreportage van onze FreshPlaza-collega's