Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
meer behoefte aan kant-en klaarproducten

India: grote veranderingen levenmiddelenbranche

De retailsector is bijzonder kansrijk in India. Tweederde van alle verkopen in de detailhandel vindt plaats in de levensmiddelenbranche. Door factoren als een zich wijzigende gezinsstructuur, meer inkomen, een toenemend aantal werkende vrouwen en een grotere behoefte aan kant-en-klaarproducten is de vraag naar levensmiddelen momenteel aan een ingrijpend veranderingsproces onderhevig. Het bijgevoegde artikel laat een aantal markante trends de revue passeren.
 
In de bijlage vindt u het volledige artikel uit 'Retail Biz' van augustus 2011, met als titel: 'The big fat food biz'.

Bron: Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie
Publicatiedatum: