meer behoefte aan kant-en klaarproducten

India: grote veranderingen levenmiddelenbranche

De retailsector is bijzonder kansrijk in India. Tweederde van alle verkopen in de detailhandel vindt plaats in de levensmiddelenbranche. Door factoren als een zich wijzigende gezinsstructuur, meer inkomen, een toenemend aantal werkende vrouwen en een grotere behoefte aan kant-en-klaarproducten is de vraag naar levensmiddelen momenteel aan een ingrijpend veranderingsproces onderhevig. Het bijgevoegde artikel laat een aantal markante trends de revue passeren.
 
In de bijlage vindt u het volledige artikel uit 'Retail Biz' van augustus 2011, met als titel: 'The big fat food biz'.

Bron: Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven