Onduidelijkheid invloed sociale media bij tuinbouw

In hoeverre sociale media kunnen bijdragen aan een hoger bedrijfsrendement van tuinbouwbedrijven is nog niet duidelijk. Er zijn nog geen harde cijfers naar boven te krijgen.

Dit werd duidelijk tijdens de studiedag ’Sociale media en moderne marketing in de sierteelt’ die gisteren werd gehouden door HAS Den Bosch. Marketeer Mariëlle van Leeuwen nam diepte-interviews af op zestien bedrijven en concludeerde dat het kennelijk nog te vroeg is om harde conclusies te kunnen trekken. Wel gaan volgens Van Leeuwen steeds meer ondernemers inzien dat ze hun netwerk via sociale media sterk kunnen vergroten en hun bedrijf veel beter kunnen profileren.

Bron: Vakblad voor de Bloemisterij

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven