Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Onduidelijkheid invloed sociale media bij tuinbouw

In hoeverre sociale media kunnen bijdragen aan een hoger bedrijfsrendement van tuinbouwbedrijven is nog niet duidelijk. Er zijn nog geen harde cijfers naar boven te krijgen.

Dit werd duidelijk tijdens de studiedag ’Sociale media en moderne marketing in de sierteelt’ die gisteren werd gehouden door HAS Den Bosch. Marketeer Mariëlle van Leeuwen nam diepte-interviews af op zestien bedrijven en concludeerde dat het kennelijk nog te vroeg is om harde conclusies te kunnen trekken. Wel gaan volgens Van Leeuwen steeds meer ondernemers inzien dat ze hun netwerk via sociale media sterk kunnen vergroten en hun bedrijf veel beter kunnen profileren.

Bron: Vakblad voor de Bloemisterij
Publicatiedatum: